loading...
سایت تفریحی | ویکی آپ
ESMAIL بازدید : 72 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

m4mrlknxclnqwk62hoi2 اس ام اس های دلتنگی...آذر ماه

.

دلتنگ که میشوی…
دیگر انتظار معنایی ندارد…
یک نگاه کمی نامهربان!
یک واژه کمی دور از انتظار!
یک لحظه فاصله!
میشکند دیوار فولادی بغضت را…

**************************************

گفتند اشک بریز خالی میشوی…
خالی که نشدم هیچ…پر شدم از بی کسی که چرا کسی اشک هایم را پاک نمیکند و بگوید اشک نریز تو من را داری…!!

**************************************

قلاب را بدون طعمه به آب بینداز,هستند ماهی هایی که از زندگی سیرند.

**************************************

همیشه دلتنگی ها به خاطر نبودن کسی نیست!!
بعضی وقتاهم به خاطر بودن کسیه که حواسش به تو نیست!!!!!!

**************************************

چه تلخه …
خودت مجبور بشی بزاری بری اما دلت باهات نیاد…

**************************************

دلتنـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـگـم
مانند نقطه چین هایی که هیچ وقت به هم نمی رسند

**************************************

دلتنـــگمـــ
دلتنگـــ کسی که
گردش روزگارش به من که رسیـــد
از حرکتـــــــــ ایستـــاد…

**************************************

خدایا!کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگی اش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری….

**************************************

نبود… ﭘﯿﺪﺍ ﺷﺪ … ﺁﺷﻨﺎ ﺷﺪ … ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪ … ﻣﻬﺮ ﺷﺪ … ﮔﺮﻡ ﺷﺪ…ﻋﺸﻖ ﺷﺪ … ﯾﺎﺭ ﺷﺪ … ﺗﺎﺭ ﺷﺪ … ﺑﺪ ﺷﺪ … ﺭﺩ ﺷﺪ … ﺳﺮﺩ ﺷﺪ…ﻏﻢ ﺷﺪ … ﺑﻐﺾ ﺷﺪ … ﺍﺷﮏ ﺷﺪ … ﺁﻩ ﺷﺪ … ﺩﻭﺭ ﺷﺪ … ﮔﻢ ﺷﺪ
…ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ …

**************************************

اشتباه از من بود!!!!!!
پر رنگ نوشته بودمت…
به سختى پاک مى شوى…

**************************************

نبار باران…
عاشقانه اش نکن…
بغضم را نترکان…
خاطرات را زنده نکن…
من و او دیگر کنار هم نیستیم…
او زیر چتر دیگری و من خیس خاطراتم…

**************************************

کافه چی!
کوچکترین میز تک نفره ی کافه ات را نشانم بده…
بد جوری جای خالی اش عذاب آور شده…

**************************************

گفت تا ابد تنهایت
نمیگذارم…ابدش چه زود عفو خورد!!!

**************************************

من با تودر زیرباران نرفته ام اما…
باران که می بارد دلم برایت تنگ تر میشود
راه می افتم…
بدون چتر…
من بغض می کنم و اسمان نیز میگرید…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 759
  • بازدید ماه : 2,809
  • بازدید سال : 13,206
  • بازدید کلی : 106,204