loading...
سایت تفریحی | ویکی آپ
ESMAIL بازدید : 72 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

a54de51807cde3b874637114dd674ed311 زیباترین اس ام اس های آشتی

.

من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم بلکه تو لایق ارامش هستی من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم

*******************************

خوابم نمیبرد…
برایم قصه میخوانی؟؟
قصه آمدنت را…
میخوانی؟؟؟

*******************************

عاشقانه ترین جمله پس از آشتی:
من آخه چیکـار کنم با تو لامصب؟؟؟

*******************************

بوسه پلی است بین قهر و آشتی ، بیا هی قهر کنیم هی آشتی !

*******************************

ای که از کوچه تنهای ما می گذری گوش کن ناله من از سر دیوار کذشت

*******************************

برگرد….
اینجا…من ویادم فقط تورامیخوهند…
فقط برگردتادنیایم رابپایت بریزم
فقط برگرد…

*******************************

سلام عزیزم اخه من چه قدر برات اسمس آشتی برات بفرستم که باهام آشتی کنی . بیخیال شو

*******************************

زندگی یعنی بخند هرچند غمگینی.ببخش هرچند مسکینی.فراموش کن هرچند دلگیری…

*******************************

نذاری فاصله ها ، تو هجوم سایه ها ، میون غریبه ها ، نذاری تو جاده ها تو رو از من بگیرن ، تو خودت خوب می دونی ، توی راه زندگیم ، دلخوشم به بودنت

*******************************

آشنای شهر بارون بیا من شدم پشیمون / فکر این شکسته دل باش پشت ابرا نشو پنهون

*******************************

بوسه ام را می گذارم پشت در
قهرکردی , قهرکردم , سر به سر
تو بیا , در را تماما باز کن
هر چه میخواهی برایم ناز کن
من غرورم را شکستم , داشتی ؟
آمدم , حالا تو با من آشتی ؟

*******************************

همیشه رفتن بهترین نیست
گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست
چه قهر باشیم چه آشتی
اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند

*******************************

از تو به یک حرف ناروا نکشم دست
وز سر راه تو دلربا نکشم پا
عاشق زیباییم اسیر محبت
هر دو به چشمان دلفریب تو پیدا

*******************************

برام بمون ، بهونه باش برای دل سپرد/نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن

*******************************

جنس من از آهن و از سنگ نیست
من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست
حال دل از من نمیپرسی چرا
حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

*******************************

چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نا زنین
جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین
حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم
طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نا زنین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 765
  • بازدید ماه : 2,815
  • بازدید سال : 13,212
  • بازدید کلی : 106,210