loading...
سایت تفریحی | ویکی آپ
ESMAIL بازدید : 114 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

غمگین دی 92,اس ام اس غمگین ,  عکس دختر غمگین,عکس دختری که داره گریه میکنه

 

اس ام اس های فازسنگین

 غبـــــاری ک از تــــــو نشسته روی قلــــبم . . .
بارون چیــــه . . .
سیل نمیــــتونه بشوره !
فرستنده : سپیده

اس ام اس های غمگین دی ۹۲

آدمها مثل سایه اند !
ازشون فرا کنی .
دنبالت میدوند !
دنبالشان که بدویی .
ازت فرار میکنند !

اس ام اس های فازسنگین

حال و هوای این روزهای ما
نه گرم است و نه حتی سرد
بدون شمارش تعداد نفس هایمان
و این نیز می گذرد . . . !

اس ام اس های غمگین دی ۹۲

دِلَم میخواد !
خُدا بیاد بِهِم بِگه :
دیوونَم کَردی بیا اینَم هَمونی که میخواستی . . . !

اس ام اس های فازسنگین

وقــتی همه چیز خوبه
میترسم !
.
.
.
مـن به لنگیدن یکــــ جایِ کار !

اس ام اس های غمگین دی ۹۲

اگه یه روز فکر کردی نبودن یه نفر بهتر از بودنشه چشماتو ببند و به نبودنش فکر کن ، اگه دیدی چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی . . .

اس ام اس های فازسنگین

از شکستن دو چیز بترس !
یک دلی که صادقانه دوستت داره
دومی دلی که صادقانه به یادته . . .

اس ام اس های فازسنگین

استغفار می کنم
از آن
” دوستت دارم ” هایی
که حرامت شد . . .

اس ام اس های غمگین دی ۹۲

. . .
این سه تا نقطه را برای تو گذاشته‌ ام عشق من !
همیشه اینها نشانه‌ ی سانسور نیست
هزار حرف و تصویر و خاطره در آن خوابیده
مثل من که وقتی نگاهت کنم سه نقطه بیش‌ تر نمی‌ بینم
تو
من
و خداکه از دیوانگی سر به بیابان گذاشت . . .

اس ام اس های فازسنگین

یه روزی همه میفهمن که
” هرجور راحتی ”
یه فحشه . . .
فحش رکیک !

اس ام اس های فازسنگین

خدایا . . .
این بود دنیایی ک ب خاطرش ب شکم مادرمان لگد میزدیم . . .
فرستنده : سپیده

اس ام اس های فازسنگین

چ فرقی میکنـد . . .
در سیـرک یـا خـانه . . .
خنده ات ک تلـخ باشد . . .
دلت ک خون باشد. . .
تـو هم دلقکـی . . .
فرستنده : سپیده

اس ام اس های غمگین دی ۹۲

دوستت ندارم
دوستم نداری . . .
منفی در منفی میشود مثبت !
آری . . .
اما این چه فایده ای دارد وقتی نیستی !
فرستنده : سپیده

اس ام اس های فازسنگین

منتظره معجزه ایی از لبانت هستم !
نترس بوس نمیخواهم . . .
فقط حرف بزن
فرستنده : سپیده

اس ام اس های فازسنگین

خدایــــــــــــــا
خورشید را ب من قرض میدهی ؟
از تو ک پنهان نیست ،
سرزمین خیالم دوباره یخ بسته است . . . !
فرستنده : سپیده

اس ام اس های فازسنگین

چه دنیای ساکتی !
دیگر صدای تپش قلب ها غوغا نمی کند
به گمانم همه شکسته اند . . .

اس ام اس های فازسنگین

زنگ پشت زنگ . . .
اخر صدای یخ زده زنی می گوید :
مشترک مورد نظر در دسترس نیست . . .
کسی اگر دوستت داشته باشد و بخواهدت
همیشه مهربان و در دسترس است !

اس ام اس های فازسنگین

نمیدانم دل دل کردنت برای چیست . . .
برای دل دادن . . .
دل بردن . . .
یا دل بریدن

اس ام اس های غمگین دی ۹۲

اگه می دونستم کی سر نوشته آدما رو می بافه . . .
بهش می گفتم ماله من و بشکافه پیامک ها و متن های فاز بالا و سنگین

اس ام اس های فازسنگین

چقدر بده که تو میتونی خودتو خر کنی . . .
داغون کنی . . .
بدبخت کنی . . .
اما نمیتونی خودتو بغل کنی ، آروم کنی ، از تنـهـایـی دربیاری . . .
مـــن آرومـــــــم
ولـــــی قــانـــونــــاً داغــــونـــــم . . .

اس ام اس های فازسنگین

هیچ کس نمی فهمد
پالتو با دستکش های چرم کافی نیست
گاهی بیرون رفتن در این هوا دلِ گرم می خواهد . . .

اس ام اس های فازسنگین

ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﺣﺲ ﺩﻧﯿﺎ وقتیه ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺻﺪﺍﺵ ﺭﻭ ﺑﺸﻨﻮﯼ
ﻭﻟﯽ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﯽ
ﮐﺎﺵ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻣﻘﺼﺮ ﻧﺒﻮﺩﯼ
و ﮐﺎﺵ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻟﺠﺒﺎﺯ ﻧﺒﻮﺩﻡ . . . !

اس ام اس های فازسنگین

همیشه ساده بودم . . .
ساده سلام کردم . . .
ساده دل دادم . . .
ساده محبت کردم . . .
ساده باور کردم . . .
ساده چشم گفتم . . .
ساده وابسته شدم . . .
اما سخت دلم را شکستند . . . !
خیلی سخت . . . !
کاش انقدر ساده نبودم . . . !

اس ام اس های غمگین دی ۹۲

همتا هم نداری ک وقت نبودنت ب دلم وعده بدهم شاید ” مثلش ” را پیدا کنم . . .
فرستنده : Aty

اس ام اس های فازسنگین

آدمـ هـا کـه ” عــوض ” می شـونـد . . .
از ” سـلام ” و ” شـب بـخیـر ” گـفتـنشان
مـی شود ایـن را فـهمیـد !
از “بوسه هایشان ”
از ” حـرف هـا ” و ” نـگاه هـا ”
از گـودال هـای ِ عـمیـقی کـه
بیـن ِ تــو و خـودشان می کـنـند
و تـویـش را پُــر از دلیـل مـی کُنـند . . . !

اس ام اس های فازسنگین

ساعتهای نبودنت دور مچم بسته نمیشوند حلقه میشوند دور گردنم . . .
فرستنده : رها

اس ام اس های غمگین دی ۹۲

دلم میلرزد هرگاه صدای جدیدی “ سلام ” میکند
دیگرکشش” خداحافظی ” ندارم . . .
فرستنده : رها

اس ام اس های فازسنگین

به بـــعضیا باید گفت :
موقــعی که حرف میزنم سر تکون نده . . . صدای زنگولت رو مخه !
از بـــعضیا باید پرسید :
پر و بال که خودم بهت دادم , دم از کجا دراوردی ؟!
به بـــعضیا باید گفت :
عزیزم ریاضیم ضعیفه نمیتونم آدم حسابت کنم . . . !
به بـــعضیا باید بگی :
به شخصیتت تافت بزن بلکه یه ذره ثابت بشه !
به بـــعضیا هم باید گفت :
گردنت درد نگیره انقدر که تو زندگیه مردم سرک میکشی . . .
فرستنده : Setare

اس ام اس های فازسنگین

دلم آب می خواهد و یک قلوپ هوای سالم ، خسته ام از نفس کشیدین میان آدمهای مسموم !

———————————————————-

نوازشگر خوبی نبودی
سفید شده تار مویی را ک قسم خوردی با دنیا عوضش نمیکنی !
فرستنده : Aty

اس ام اس های فازسنگین

زن که باشی . . .
عاشـــق شوی ” چشم سفید ” خطابت میکنند !
راست میگویند . . .
چشمانم سفید شد به جاده هایی که
تــــو مسافر هیچکدام نبودی . . .
فرستنده : ستاره

اس ام اس های غمگین دی ۹۲

مــــنــم
آن درخــتـی کـه بـرگ هــایــش را ریــخــت
تـا تـــــو
مـاه را از مـیـان شـاخـه هـایـش تـمـاشـا کـنـی . . .
فرستنده : ستاره

اس ام اس های فازسنگین

بــه دل هـم نـشـسـتـیـم
و عـاشـق شـدیـم !
هـمـچـون چـهـره ی مـاه
کـه بـه دل بـرکـه مـی نـشـیـنـد
و هـیـچ دسـتـی
تـوان بـیـرون انداخـتـنش را نـــــدارد . . . !
فرستنده : ستاره

اس ام اس های فازسنگین

من گمان میکردم
رفتنت ممکن نیست
رفتنت ممکن شد !
باورش ممکن نیست . . .
فرستنده : رها

اس ام اس های فازسنگین

یه بچه دیدم که داشت گریه میکرد و میگفت هیچ کس با من بازی نمیکنه ! تو دلم گفتم تو بزرگ شو . . . ببین چه بازی هایی که باهات نمیکنن . . .
فرستنده : رها

اس ام اس های فازسنگین

بی تفاوت نیستم
فقط
دیگه کسی برام
متفاوت نیست‎ !
فرستنده : رها

اس ام اس های فازسنگین

عاشقانه هایت را که میفرستی
ابتدا ذوق میکنم ،
سپس دلم میگیرد که
چه کسی انها را برای تو فرستاده است . . . !
فرستنده : رها

اس ام اس های فازسنگین

گاهی تــــــــــــو . . .
گاهی یــــــــاد تـــــــــو . . .
گاهی نبــــــــودن تـــــــو . . .
آخــــــر این ” تـــــــــو ” کار مــــرا تمـــــــام می کنـــــد . . . !
فرستنده : رها

اس ام اس های فازسنگین

از تــــو دلگــــیر نیســــتم !
از “دلــــــم” دلگــــیرمـــ
کــه ” نبـــــودنت ” را صبـــــورانه تحــــــمل میکـــــند . . .
فرستنده : رها

اس ام اس های فازسنگین

چقدر دور شده ام از آن روز های خوب
چقدر دلتنگ و بی تاب شده ام برای داشتن تو
بی تو انگار هر روز بیشتر از دیروز میمیرم . . .
آه !
“ تو ” تا به کی قرار است اینهمه غرقت شوم
بی احساس . . . !
فرستنده : رها

اس ام اس های فازسنگین

چقدر پدال دوچرخه دو نفریمون سفت شده حالا یا من خسته شدم یا شیب زیاد شده یا دیگه تو رکاب نمیزنی . . .
فرستنده : رها

اس ام اس های فازسنگین

ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯽ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺍﻧﺪ !
ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻋﺎﺷﻖ ﺧﻮﺩ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ . . .
ﺍﻣﺎ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ !
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ . . .
ﺷﺒﯿﻪ ﺗﻮ ﺍﻧﺪ
فرستنده : رها

اس ام اس های فازسنگین

حالم را لک لک بال شکسته میفهمد که میماند و تماشا میکند کوچ جفتش را . . .
فرستنده : رها

اس ام اس های فازسنگین

تمام تنم میلرزد . . .
از زخمهایی که خورده ام . . . !
من از دست رفته ام . . .
شکس ته ام می فهمی ؟
به انتهای بودنم رسیده ام
اما . . . !
هنوز امیدم را از دست ندادم خدا جون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 766
  • بازدید ماه : 2,816
  • بازدید سال : 13,213
  • بازدید کلی : 106,211